Měření inBody

 inbodyPřístroj InBody

je jeden z nespolehlivějších profesionálních přístrojů pro diagnostiku a analýzu složení lidského těla. InBody je vyzdvihováno světovými medicínskými experty a profesionály díky své schopnosti analyzovat široké spektrum hodnot složení těla a díky své klinické spolehlivosti.

InBody měří tělo po segmentech nejpřesnější technologií DSM-BIA pomocí 8-bodových dotykových elektrod. Na rozdíl od ručních jednoduchých tukoměrů nebo speciálních vah nemě

Na různých částech těla změří kolik má ve svém organizmu člověk tuku, vody, rozliší hmotnost svalů, kostí a vypočítá bazální metabolizmus. Přesně popíše též rozložení tuku a svalů aj.

Na základě těchto výsledků se může cíleně řešit další postup hubnutí – jídelníček, cvičení apod. Jde o velice důležitou analýzu, která by měla být součástí každého programu redukce hmotnosti. Často se totiž stává, že výpočet BMI může být zavádějící.

Pro koho není měření přístrojem vhodné:

Měření na přístroji InBody nesmí podstoupit:

  • osoby s kardiostimulátorem
  • těhotné ženy (zejména v prvním trimestru těhotenství)

Pro koho jsou získané informace užitečné:

Získané informace oceníte nejen při kontrole bezpečnosti a efektivnosti Vašeho tréninku či stravování. Výsledky analýzy mohou upozornit na možná zdravotní rizika spojená s nadváhou, obezitou či nízkou tělesnou hmotností. Analýzu složení těla ocení zejména osoby, které:

  • se snaží zredukovat množství tělesného tuku
  • upravují své stravovací zvyklosti
  • drží nejrůznější „diety“, aby se ověřilo, že úbytek tělesné hmotnosti je z tukové tkáně a ne ze svalové
  • sportují
  • jsou po nemoci či v nemoci
  • ženy po menopauze
  • chtějí sestavit jídelníček na míru či absolvovat individuální nutriční program

Jak se na analýzu přístrojem InBody připravit:

  1. Nejezte a nepijete 2 – 3 hodiny před měřením.
  2. Nepijte alkohol a kofeinové nápoje 12 – 24 hodin před měřením.
  3. Před měřením se zdržte cvičení a větší fyzické námahy.
  4. Nesprchujte se a nechoďte do sauny 12 hodin před měřením.
  5. Neprovádějte měření během menstruačního cyklu (zkreslené výsledky z důvodu zadržování vody v těle).
  6. V den měření si nenatírejte ruce a nohy mastným krémem.
  7.  Před měřením si zajděte na toaletu.
  8.  Analýza probíhá na boso (bez bot i ponožek).
  9. Před měřením odložte všechny kovové ozdoby a šperky.
  10. V případě opakovaných měření se snažte dodržet shodné podmínky měření (tj. nošení stejného oblečení, měření před jídlem či cvičením).

Healthy lifestyle collage

Základní analýza

  • Získáte tyto informace o složení svého těla:
  • Množství tělesného tuku
  • Množství tělesné vody
  • Množství svalové hmoty, beztukové hmoty
  • Celkové hodnocení tukové a svalové tkáně
  • Rozložení tělesné hmoty v jednotlivých částech těla
  • Hodnotu BMI, procentuální podíl tělesného tuku, poměr pasu k bokům WHR
  • Doporučení minimální energetické potřeby (hodnota bazálního metabolizmu)

Délka: 20 minut

Rozšířená analýza

Získáte tyto informace o složení svého těla:

  • Množství tělesného tuku
  • Množství tělesné vody, vnitrobuněčná voda, mimobuněčná voda
  • Množství svalové hmoty a beztukové hmoty
  • Množství svalové hmoty v jednotlivých tělesných částech a procento svaloviny v jednotlivých tělesných částech
  • Množství minerálních látek (kostní i nekostní) a bílkovin
  • Množství kostní hmoty
  • Celkové hodnocení tukové a svalové tkáně
  • Rozložení tělesné hmoty v jednotlivých částech těla
  • Edém, edém v jednotlivých tělesných částech
  • Nutriční diagnóza
  • Tělesná vyváženost, tělesná síla, zdravotní diagnóza
  • Cílová hmotnost, kontrola hmotnosti, tuková kontrola, svalová kontrola, stav tělesné zdatnosti, stupeň obezity, BCM, BMC, BMR, AC, AMC
  • Hodnotu BMI, procentuální podíl tělesného tuku, poměr pasu k bokům WHR
  • Doporučení minimální energetické potřeby (hodnota bazálního metabolizmu)

Délka: 60 minut (včetně interpretace výsledků)

Zobrazit ceny