TRX CORE

HLAVNÍ RYSY TRX:

  • závěsný trénink, all in one – více , než 200 cviků na dvou popruzích nastavitelné délky
  • využívá se ke cvičení s vlastní váhou těla
  • buduje svalovou sílu, rovnováhu, flexibilitu a aktivuje svalstvo po celou dobu cvičení
  • s TRX vytvoříme velmi efektivní tréninkové jednotky specifické podle klientů – rozvoj základních pohybových schopností, cardio, zpevnění celého těla, zejména svalů zad a břicha, pomáhá při bolestech zad (sedavé zaměstnání), redukci tuku ….
  • určeno pro cvičence všech fitness úrovní od začátečníků až po vrcholové sportovce

PRŮBĚH LEKCE TRX

  • warm-up (zahřátí)
  • dynamický stretching (protažení, mobilizace)
  • hlavní tréninková jednotka na TRX (WOD – workout of the day)
  • stretching

Lekce je vhodná pro začátečníky, klienty, kteří se chtějí seznámit s TRX, naučit se správnou techniku cviků a držení těla při tréninku. Absolvovat tuto lekci doporučujeme všem, kteří s TRX začínají, bez rozdílu věku, pohlaví i fyzické kondice. Příkladem je TRX BODY BLAST – vytrvalostně silový trénink s kratšími počty opakování u jednotlivých cviků. Pracuje komplex svalových skupin, cviky jsou plynulé a pomalé. Tento trénink vede k vyšší svalové rovnováze, pozitivně napomáhá kloubní stabilitě a výrazně přispívá k prevenci zranění pohybového aparátu.