CROSSTRAINING

Kantorfitness-0065

CROSSTRAINING odmítá jednostrannost cvičení. Zaměřuje se na intenzivní střídání jednoduchých, funkčních pohybů, které jsou cvičeny s vysokou intenzitou, a pomáhá tak k vytvoření celkové fyzické kondice. Děláš shyby, dřepy, přítahy, vzpírání, základní prvky gymnastiky, běh, veslování a řadu dalších činností. Rutina je úhlavní nepřítel!

Vše je kombinováno co nejkreativnějším způsobem, cvičení jsou krátká, ale intenzivní!

Program se dá univerzálně odstupňovat podle obtížnosti a je tudíž skvěle použitelný pro každého odhodlaného jedince bez ohledu na dosavadní zkušenost. Mohou ho tedy cvičit jak policisté, hasiči, fotbalisté, tak i děti, maminky, babičky.

 

Průběh lekce CROSSTRAINING

  • warm up (zahřátí)
  • dynamický stretching (protažení)
  • strength (silový blok) nebo skill (technika nových cviků)
  • hlavní tréninková jednotka WOD (workout of the day), může být rozdělena do několika bloků, dle cíle tréninku (rozvoj síly, rychlosti, vytrvalost atd.)
  • stretching (protažení)

Tuto lekci doporučujeme klientům, kteří jsou fyzicky zdatní a ovládají základní cviky s vlastní vahou těla.

NÁROČNOST

hard